Kevätkokous 2021

Sääntömääräinen kevätkokous

Kokousaika:     21.4.2021 klo:18
Kokouspaikka: Liessaarenkatu 2, 08100 LOHJA/TEAMS

Tervetuloa ammattiosaston sääntömääräiseen kevätkokoukseen. Vallitsevasta pandemiatilanteesta johtuen kokous järjestetään etänä, ja kokoukseen osallistuville lähetetään osallistumislinkki sähköpostiin. Kokouksessa käsitellään muun muassa ammattiosaston vuoden 2020 toimintakertomus, tilinpäätös sekä lisätalousarvio vuodelle 2021.

Kokouksessa valitaan puheenjohtaja loppukaudeksi  1.6.2021-31.12.2022. Mikäli kiinnostuit puheenjohtajan tehtävästä, voit ilmoittautua ammattiosaston kotisivujen kautta viimeistään 7.4. Jos haluat lisätietoa tehtävästä, voit kysyä kotisivuille lisättävän Kysy puheenjohtajalta -lomakkeen kautta.

Kokoukseen osallistuvilla on mahdollisuus osallistua mindfullnes ohjaukseen kokoukseen jälkeen. Ohjauksen vetää Sirpa Salmenoja. Kokoukseen osallistuneilla on lisäksi mahdollisuus käydä hakemassa itselleen ruoka-annos kokouksessa ilmoitettavasta ravintolasta ja jokaiselle osallistuneelle toimitetaan lahjakassit kokouksen jälkeen.

Ilmoittautumiset kokoukseen viimeistään 14.4 ilmoittautumaan pääset TÄSTÄ!