Likkojen lenkki tulee jälleen

3.3.2019

Likkojen Lenkki kokoaa vuosittain kaikenikäiset naiset yhteen – jo 30-vuoden ajan! Lauantaina 18.5.2019 kello 11.30 – 18.00 nautitaan Tampereella jälleen upeassa naisenergisessä ilmapiirissä yhdessäolosta sekä liikunnan ja viihteen ainutlaatuisesta yhdistelmästä. Päivän musiikkikattauksesta vastaavat Samuli Edelmann ja Anssi Kela. Reittivaihtoehtoja on kolme, omansa  juoksijoille kuin myös kävelijöille sekä lisänä ohjatut liikuntatunnit sekä Rock The City Tampere -kaupunkiseikkailu. Tutustu reitti- ja liikuntavaihtoehtoihin täällä

Tehyläisten ilmoittautuminen tapahtumaan etuhintaan 30€/ hlö, hinta voimassa 15.4. saakka. Ilmoittautuminen tapahtuu täällä. Etusivulta valitaan tapahtuma, Likkojen Lenkki Tampere.

Kirjoita kampanjakoodikenttään: TEHY

Koodin kirjoitettuaan järjestelmä antaa automaattisesti täpän oikeaan tuotteeseen, eli Tehyläiset Lenkille 30€. Ennen reittivalintaa lisätiedot-otsikon alla pyydetään henkilöä vielä ruksaamaan kohta ”olen TEHY:n jäsen”

Lisätietoja tapahtumasta verkkosivuiltamme ja linkki www.likkojenlenkki.fi

Osallistumismaksun voi myös suorittaa tykyrahavälineillä - lisätietoja aiheesta löytyy täältä. Mikäli osallistumisen maksaa tykyrahavälineillä, valitaan maksutapahtuma kohdassa ”maksu liikuntaseteleillä tai saldomaksulla”.

Kun maksusuoritus on kirjautunut henkilön ilmoittautumiseen hänen sähköpostiinsa saapuu automaattisesti tapahtuman pääsylippu. Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn joko tulostettuna paperilippuna tai sähköisenä lippuna älypuhelimen näytöltä. Lippu tulee vaihtaa osallistujarannekkeeseen Likkojen Lenkin infopisteessä tapahtumapäivänä Ratinan rantatiellä tai ennakkoon tapahtumaviikolla Tampereella Intersport Koskikeskuksessa 13.-17.5.