Asetu ehdolle hallitukseen ja lähde mukaan vaikuttamaan!

10.11.2022

Ammattiosastomme nykyisen hallituksen toimikausi päättyy vuoden 2022 lopulla. Syksyn aikana ammattiosastomme käynnistää vaalit uuden hallituksen valitsemiseksi uudelle toimikaudelle 1.1.2023-31.12.2025.

Ammattiosastomme hallitukseen kuuluu 6 varsinaista jäsentä ja 6 henkilökohtaista varajäsentä. Ammattiosaston uuden toimikauden hallituksen jäsenet ja varajäsenet sekä puheenjohtaja tullaan valitsemaan syyskokouksessa 29.11.2022.

Vaaliaikataulu:

• 24.10.2022 Vaalitiedote julkaistaan ja ehdokas asettelu alkaa.

• 24.10.2022-15.11.2022 Ehdokasasettelu ja tänä aikana palautetaan ehdokasasiakirja allekirjoitettuna sekä mahdolliset vaaliliittosopimukset täytettynä.

• Vaalilautakunta tulee käymään ehdokasasiakirjat lävitse ja pyytää asianomaisilta tarvittaessa oikaisua, johon odotetaan vastausta 3 vuorokauden kuluessa

• 21.11.2022 Ehdolle asettuvista ehdokkaista julkaistaan ehdokaslista ammattiosaston omilla sivuilla

• Jos joku ammattiosaston jäsen katsoo, että hänet on virheellisesti jätetty pois vaaliluettelosta, hän voi tehdä oikaisuvaatimuksen vaalilautakunnalle kirjallisesti 24.11.2022 mennessä.

• 29.11.2022 Syyskokous ja äänestys

Ehdokkaaksi asettuvan tulee täyttää ehdokasasiakirja ja mahdollinen vaaliliittosopimus ja toimittaa tämä/nämä allekirjoitettuna joko sisäisellä postilla merkitsemällä kuoren päälle Sari Hostikka/Ehdokasvaalit 2022/Liessaarenkatu 2 tai skannattuna sähköpostin liitteenä osoitteeseen ao133@tehy.net 15.11.2022 mennessä.